lunes, mayo 7

Fent bondat…


Després del ferm propòsit de, a partir d'ara, sortir a córrer tots els dimecres i els divendres amb la colla “por esos mundos de Dios”, també m’havia fet el ferm propòsit de retornar als exercicis de reforçament de cames i braços... i això és el que he fet avui al club:
(no son exactament aquests, però gaire bé...)
- els 4 aparells de braços (dues repeticions de 25 c/u),
- els 4 aparells de cames (dues repeticions de 25 c/u),
- 25 minuts a la bici, pedalejant durant 10 quilòmetres (7 quilòmetres, suaus, a resistència de pedals a 8, 2 a resistència 10 i el darrer quilòmetre, fort, a 15),
... i acabant amb una llarga sessió d’estiraments, dutxa i cap a casa.
Per poc que pugui, aquesta serà la meva activitat tots els dilluns (depenent, però, de si hi ha hagut, o no, cursa el diumenge). Ja veurem què m’invento pels dimarts...
(C.Q.  460  49-245-215)

2 comentarios:

  1. Veo que te has puesto en serio, te pondrás como un toro!

    ResponderEliminar
  2. Txabi, jo m'he apuntat a la cursa de Nou Barris. És el 20 maig.

    ResponderEliminar