viernes, junio 8

Divendres: Les Aigües… i una "propineta"


Després del habitual recorregut des de Pl. Mireia fins a la passarel·la de Vallvidrera i tornar (avui erem  l'Albert, els Roda’s brothers, l'Enric, la Núria i jo) de tornada a Pl. Mireia l’Enric i la Núria han decidit baixar corrent per muntanya fins a Can Mèlich. Avui jo em trobava força bé; així que, quan ja havien començat a tirar avall els he cridat, dient-los:
espereu-me, que baixo amb vosaltres
i li he dit a César que em baixés el meu cotxe fins el club. El que no sé és quina part del “espereu-me, que baixo” no han entès aquell parell, perquè quan he començat a córrer muntanya avall ja no els he vist, però jo ja no tenia marxa enrere (en César ja havia marxat amb el meu cotxe). I és clar, com que jo no coneixia el camí, m’he perdut pels mil i un corriols que hi ha; al final he anat a petar fins a la rotonda d’abans d’arribar al club (...i lo curiós del cas és que l’Enric hi ha arribat després que jo).
Una bona “propineta” la que m’he donat avui, per acabar completant gaire bé 10 quilòmetres...! Però m'he trobat bé, tot i que -en acabar, i ja a casa- tinc una molèstia-puntxada al bessó esquerra.

(C.Q.  563  61-272-290)    

No hay comentarios:

Publicar un comentario