viernes, julio 6

I al cap de dos anys…


ja hi tornem a ser-hi !.
Sembla com si fos ahir que anava pujant i baixant les banderes dels països dels atletes guanyadors de cada prova, allà al costat del pòdium del Estadi Olímpic de Montjuic, durant la celebració del
Campionat d’Europa d’Atletisme, el B-10 
(dos mesos després, jo corria a Berlín la meva primera Marató, als meus ja gaire bé 54 anys !)
El B-10 va ser el meu debut com a “voluntari” ... i dos anys després ja hi tornem a ser-hi: repeteixo com a voluntari al
Campionat del Mon Junior d’Atletisme, el B-12
Aquest cop no podrà tornar a ser al àrea de Protocol (al “Trapo’s Team” del B-10), perquè em vaig “despertar tard” i per aquesta ocasió ja no hi havia places.
Aquest cop estaré als “Car’s Team”; no, no és que hi hagi autos de xoc al Estadi, no. És que és així com jo mateix m'he batejat el grup de voluntaris que estarem al àrea de “Transport”, és a dir, els voluntaris que conduirem els vehicles oficials, anant amunt i avall durant el Campionat, des dels hotels al Estadi i baixar, des de les pistes d’entrenament al Estadi i tornar, cap al Aeroport... portant a Directius de la IAAF, entrenadors, alguns atletes, periodistes...
El 27 és el meu número en aquest Campionat; perquè m’han assignat com a conductor del vehicle nº 27 (possiblement m’han dit que serà una de les “Mercedes Vito” de 7 places) i el telèfon mòbil nº 27. Començo demà per la tarda i repetiré diumenge i també dissabte i diumenge que ve.
¿ Què diuen que el nano que farà els 100 metres corre molt ? doncs veuran aquests el que corre una “Vito” pels carrers de Barcelona ! (és conya...).

B-10B-12... sembla que m'estigui prenent vitamines !
Estic encantat de repetir experiència com a voluntari, tot i que aquest cop -per feina- només podrà ser els 4 dies dels dos caps de setmana...

No hay comentarios:

Publicar un comentario