lunes, agosto 27

Ni per un moment…


... m’hagués imaginat que avui -després de la  “matada” d’ahir- tornaria a sortir a córrer. Però, què hi farem,  la carn del runner és dèbil i només ha calgut un WhatsApp de la Núria dient:
- Algú s’apunta a rodar suau aquesta tarda ?
... perquè la meva resposta, immediata, hagi estat:
- Fem unes Aigües ?
Finalment, via WhatsApp al grup de Tribanda (quin gran invent!) s’hi han apuntat també en Tomás, l’Alberto i en Marco; ens hem trobat tots a Plaça Mireia a dos quarts de vuit, a 32 graus encara, però amb força estona d'ombra  pel recorregut que hem fet  (+/- en un 85%).
Força gent avui també a Les Aigües, i interessant la sortida que hem fet perquè, realment, ha estat un “rodar suau” pel que fa a Núria, Tomás i a mi (l’Alberto i en Marco “han anat una mica més feina”): jo he arribat fins el pont de Vallvidrera, en Marco i l’Alberto fins una mica més enllà del pont, la Núria fins a la Font del Mont i en Tomás encara una mica més enllà (perquè volia fer una tirada de 45 minuts d’anada i 45 de tornada). Jo he tornat a Pl. Mireia amb en Marco i l’Alberto, que m’han deixat enrere al cap d’uns 400/500 metres, perquè ells continuaven anant per feina.  He acabat corrent 7 quilòmetres clavats en 37:32, a una bona mitja de 5:22 el quilòmetre que no està gens, però que gens malament, després “de lo d’ahir”. I el millor de tot és que m’he trobat bé, molt regular tota l’estona (...i corrent ja sense música des del primer metre, pel problema que  tinc amb l’iPod). I m'he tornat a calçar les Saucony verde fosforito, i no, no m'han tornat a fer butllofes (el que em reafirmo en la meva idea de que, aquell dia, tenia els talons "resecs" per la calor i això va provocar les butllofes).
M’ha encantat el poder tornar sortir a córrer amb la colla (avui mini-colla), després de 15 dies fent la cabreta corrent tot solt per les muntanyes .
(C.Q.  742   90-291-451)
 

1 comentario:

  1. Hola Txabi, veo que ya estás por aquí, más fuerte que nunca! Oye, con quién tengo que hablar para agregarme al grupo de Tribanda de Whatsapp?

    ResponderEliminar