miércoles, septiembre 5

“La vuelta al cole”


Avui, primer dimecres després de vacances, ha estat com un “tornar al cole” dels d’abans: al pàrquing de Can Mèlich retrobar-se amb els companys després del llarg estiu, comentar cóm ens ha anat… i posar-se a córrer. I com que avui era com “el primer dia de classe” hi érem gaire bé tots: la Nuria, la Belén, la Maria, l’Albert, en Per, en Xavi  l’Enric, jo, en Gerard,  l’Albert-2.... I, com sempre, cadascú ha anat al seu ritme (i avui n’hi havia de molt diversos... l’estiu ha fet estralls !). Per davant, els 8 quilòmetres habtuals dels dimecres.
A mi, cosa que no em passa gaire bé mai, m’ha donat "flato" en arribar a la benzinera a prop de casa (i l’esquena, com sempre en els primers quilòmetres, m’ha donat força pel sac); també és veritat que m’he posat a tirar a ritme del trio Gerard-Albert-Nuria; he hagut que parar i caminar una estona... però després de reprendre la marxa, he hagut que tornar a parar passada la Nestlé perquè la cosa no afluixava. Però tot i així he pogut tornar arrancar a córrer i he arribat, com tots, fins a la font del Parc Cervantes (avui, sense aigua) ... i mitja volta cap el club altra cop. La tornada l’he fet d’una tirada (3,860) en 20:43, a un bon ritme de 5:22, que per ser “arranque de temporada”, no està gens malament.
Si la Mitja Marató de Sabadell fos aquest divendres en lloc de diumenge, ja dic ara mateix que no la feia. Perquè avui m’he trobat molt fora de forma (apart de la calor -28 graus- i la sensació de xafogor de 31); així que ho decidiré el mateix dissabte (haig d’intentar superar la temptació d’anar-hi i deixar-ho córrer en començar la segona de les voltes al circuit: si hi vaig, és per acabar-la, i acabar-la en un temps digne, als voltants de 1:50).
No sé, ja ho veuré d’aquí a dissabte..
 

El que sí he fet també avui és inscriurem per córrer el CORREBARRI del 14 d’octubre (una cursa per la Barceloneta i la zona portuària). Com que soc d’Esplugues, “correré” pel barri de Sants, el meu de tota la vida (es veu que donen una samarreta de diferent color per a cadascun dels barris de BCN).
 
 
 
(C.Q.  760  92-291-469)

No hay comentarios:

Publicar un comentario