viernes, diciembre 14

A falta ja de, només, 34 pels 1.000 !


"Runneando" in the rain... ! (amb nocturnitat)
Aquesta nit tinc sopar “de Nadal” amb alguns dels companys del despatx (...no és un sopar de Nadal d’empresa, és un sopar entre companys, que no és el mateix). Així que aquesta tarda-nit m’he decidit a sortir a córrer tot sol, sense la colla habitual dels divendres, perquè hagués anat justet de temps. I avui m’he decidit -tot i estar plovisquejant quan he sortit, i ploven quan ja tornava- per fer un recorregut una mica diferent: sortir corrent des de casa i fins a la Creu de Pedralbes d’una tirada; però en arribar-hi, en lloc de desfer el camí, he baixat per l’Avinguda Pedralbes fins a la Diagonal; he agafat Diagonal amunt fins a l’entrada del Parc Cervantes, he creuat els 250 metres del Parc cara amunt  -a ritme suau- i he tornat, ja corrent altra cop a bon ritme, fins a casa. En total, uns altres 6 quilòmetres, en poc més de 30 minuts (a un molt bon ritme promig de 5:04). I ja estic a només 34 quilòmetres de completar els 1.000 quilòmetres que vull fer en aquest 2012. Hi arribaré justet-justet (...llàstima del "parón" de primers d'any per culpa del accident de moto del desembre).

No está gens malament per un paio com jo, oi que no ?


El meu gran objectiu pel 2013:        la Marató de Barcelona   
(mientras que el cuerpo aguante la penso fer cada any, al menys fins a complir-ne els 60, o sigui... fins l'any 2017 !).
 
(C.Q.  966  116-291-675)

No hay comentarios:

Publicar un comentario