miércoles, enero 9

Rampes ! (calambres)



Vull creure que és fruit de la inactivitat d’inici d’any (i d’haver forçat massa el desnivell a la sortida que vaig fer dilluns) però des de dimarts se m’enrampen les cames !  i això que, en acabar dilluns, vaig estirar bé i força estona. Sobre tot, se m’enrampen els bessons, però tinc "calambres" en tota la cama (les dues) ; aquesta passada nit se m’han pujat dos cops els bessons de la cama dreta, amb un dolor a-co-llo-nant i perllongat. Avui, en arribar a casa, venia totalment disposat a sortir amb la colla -és dimecres- però no m’he vist gens en cor.
Molt sovint me’n oblido de que ja vaig camí dels 56... (ah, i també me'n oblido de beure en acabar: estirar, estiro; però de beure, d'hidratar-me, sovint me’n oblido i aquesta potser una de les causes d’aquestes rampes). Espero demà trobar-me ja millor i sortir a córrer altra cop.
Ho necessito !.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario