lunes, febrero 18

… 27 y bajando !


Setembre 2010 - Marató de Berlín: primera de la meva vida que corro, amb 53 anys i mig, i l'acabo en un temps de  4:13:29Al·lucino del què he fet...
Novembre 2010 - Marató de Donosti : l'acabo en un temps de 4:03:09 (i, per tant, MMP). Alegría desbordant: dues maratons seguides en menys de 2 mesos... i millorant marca !. 
Març 2011 - Marató de Barcelona :  ¡¡ puff !!  (“pinchazo” al quilòmetre 30)Decepció, i de les grans... vaig córrer "de sobrao".

2012  -  Descans “maratonià”. Desanimat.

 
Març 2013 - Marató de Barcelona; serà un dia abans de complir els 56 “tacos”; i com que sempre és bo el tenir un objectiu davant de qualsevol cursa...
¿ perquè no intentar un esplèndid, meravellós i estratosfèric temps de 3:56:00 ? (o amb tan sols baixar de 4:00:00 ja em conformaria... i de quina manera!). 
Encara que la meva realitat física apunta a que:
a/ possiblement tampoc no l’acabaré aquest cop.
b/ i, si ho faig, l’acabaré per sobre de les 4:15:00... que tampoc estarà gens malament, i ben content que estaré d'acabar-la.
Aquest proper diumenge crec que hi ha el “maratest” i potser m’animo a fer-lo com a "tirada llarga sense premi"
(a veure què tal em tracta l’esquena d’aquí a diumenge...).
 
(C.Q.  96,3  12-0-96,3)
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario