lunes, abril 29

No en surto d’una…


 
… que ja me n’estic ficant en una altra !
Inicialment volia deixar de competir durant el proper mes de maig; però aquest matí, en Riera (d’Esparreguera que és ell) ha comentat per WhatsApp:
 -“Ei, aquest diumenge és la Cursa d’Esparreguera… qui vindrà a córrer ?”.
 
El Tribanda, gaire bé al complert, farà el Triatló de Salou... així que –sense pensar-m’ho gaire, la veritat- m’hi he inscrit jo, tot i que la correré sol.  La foto és de la meva primera participació a Esparreguera, al ja llunyà 2009, en un fantàstic temps de 48:24, la meva tercera millor marca en curses de 10, després de les Jean Bouin del 2008 i 2010). Aquesta d'Esparreguera del 2009 va ser la participació més nombrosa del llavors actiu equip de runners de Can Mèlich amb “la naranjito”; jo la vaig tornar a córrer el 2010, però em vaig retirar als 3 ó 4 quilòmetres: primer cop que em retirava d’una cursa de 10 km.; el segon cop va ser a Calella 2011, però era una mitja marató, com també vaig tornar a fer fa uns dies; tres “taques” en el meu historial runner.
Avui al club m’he cruspit dotze (12) quilòmetres en bici i m’he retrobat amb els exercicis de màquines de braços (les agulletes de demà seran espectaculars als braços).
 

Torpe, torpe, i torpe... per no mirar l’agenda abans de fer-ho, avui m’he inscrit a la Cursa Nocturna de Desigual (8 km) pel litoral de la platja de Barcelona, el 21 de juny... sense recordar que ja m’havia inscrit mesos enrere a la Nocturna del Port de Barcelona (10 km) que es corre a l’endemà, el 22, també al vespre. També es podrien posar d'acord, no ? Què hi farem... correrem les dues !.
 
Ah... i dimecres remuntarem i ens en anirem a Wembley !!!
(C.Q.  318,3  31-47-271,3)

1 comentario:

  1. Nosaltres ens hem inscrit a la Dir Diagonal Guardia Urbana, es una cursa que fará tota la Diagonal des de Palau Reial fins al Fòrum i és a les 8:30

    ResponderEliminar