domingo, abril 28

Última cursa d’abril…





La pluja finalment ens ha respectat i no ha fet acte aparició aquest vespre... però si que ha deixat un bon grapat de basals on empapar-se les sabatilles (jo ho he fet, i de ple, al quilòmetre dos: aigua fins els turmells i els dos peus ja xops per tota la resta de la cursa).
Avui la cosa no ha començat bé: anava, en cotxe, però amb temps de sobres... però han tallat la primera sortida del lateral de Gran Via (a Bellvitge) i també la sortida de la Plaça Europa, amb el conseqüent embús quilomètric de cotxes des d’abans de Bellvitge. Neguitós, he entrat finalment al pàrquing de Gran Via 2 faltant 10 minuts per les nou del vespre; bé, jo... i tots els corredors que ja anàvem tard i que n’érem un bon grapat; aixì que tots, com a boixos, a buscar una plaça lliure en un pàrquing  d'un Centre Comercial plé de gom a gom en un dissabte per la tarda. He tingut sort i no he trigat gaire en trobar la meva i en sortir corrent escales amunt, per arribar a la zona de sortida quan faltaven poc més de tres minuts per donar inici a la cursa. No m’havia passat mai. Per tant, no he pogut trobar-me ni amb la Susanna, ni amb en Per, ni amb la Belen, ni amb la Núria (... prou feina he tingut per trobar-me a mi mateix) i he arrancat a córrer sense poder escalfar gens ni mica. Però m’he trobat bé tota l’estona, tot i el munt de gent que duia pel davant (he sortit gaire bé des del darrera de tot).
La primera sorpresa, el canvi de recorregut d’aquest any: no han estat les dues voltes d'igual recorregut, habituals de cada any, sinó que després de fer la primera (amb el recorregut gaire bé de sempre, però amb alguna variació millorada) la segona part l’hem feta més pel polígon industrial, més ensopida perquè no hi ha gent, però planera i lineal (llavors he comprés perquè havien tallat al trànsit la primera sortida). Vull creure que la nostre Tribanda Núria Hernández hi ha tingut quelcom, o molt, a veure amb la millora del nou traçat del recorregut.
He creuat meta en  51:19   el que representen  2 minuts menys que diumenge passat a Bombers . No està gens malament, oi ?; el 2010, a la primera edició ara ja fa tres anys, 50:41... tampoc hem anat tant enrere (vaig faltar a la de 2011 i a la de 2012 vaig fer només la de 5 km).
(C.Q.  306,3  30-35-271,3)... inclou els10 quilòmetres en bici de dijous.

 

1 comentario:

  1. Nosaltres parats al embús, el pobre Per que era el chòfer no va tenir més remei que perdre's la cursa. El Sergi, un amic, i jo vam saltar literalment del cotxe i vam córrer fins la sortida quan ja la cursa estava a punt de començar.

    ResponderEliminar