domingo, mayo 12

Cursa del Dimoni (BDN)


Contradient gaire bé totes les previsions i plans que m’havia fet (no córrer cap cursa aquest mes de maig, fins a la DIR/Guàrdia Urbana del 26 per la Diagonal), ja diumenge passat vaig córrer a Esparreguera. I no content amb això, ahir, a última hora, vaig decidir que podia córrer avui la “Cursa del Dimoni”, a Badalona. Les inscripcions ja eren tancades, però en ser  una cursa gratuïta dins dels actes de les Festes de Maig, vaig pensar en anar-hi igualment. Els hi vaig dir a les meves “princeses runner” i, sorprenentment, per la nit Susanna em va dir que tenia un dorsal, d’una companya que no podria fer-la. Així que aquest matí (com si de Dustin Hofman a “Tootsie” es tractés) he corregut la cursa com a “Rosa”. El que no he pogut fer és “oficialitzar el meu temps”, perquè tenia el dorsal de la Rosa, però no el seu xip. Queda només constància del meu temps en el Garmin.
M’he trobat  amb les princeses i la resta de la colla "BDR" (Bojos del Running) a la zona de sortida, i fent-nos les fotos de rigor. Ells esperaven una cursa “facilona”, però els he anat traient del seu somni, dient-los que sortíem “a peu de mar” i que això s’enfilava per sobre de Montigalá (duriyos els quilòmetres del 2 al 5).
Tret de sortida, i Susanna i Laura que “...si te he visto no me acuerdo” tirant fort des dels primers metres, al igual que en Xavier i en Rubén. L’Andreu i la seva filla anaven al seu ritme. Jo m’he plantejat anar a “ritme dièsel Txabi” el màxim de temps possible, chaca-chaca-chaca, tot i el desnivell i la punyetera calor que feia. Pel darrera, escoltava a Trini animar a un grup d’infermeres doncs avui “és el seu dia” (la he portat gaire bé enganxada al darrera meu tota l’estona; bona cursa, Trini, 23ª a la teva categoria).
Amb el “regal” al quilòmetre 7 de la pujada i baixada pel Pont del Port Esportiu, he fet el tram final de la cursa intentant no abaixar la guàrdia, i creuant meta en  51:45  a ritme promig de  5:14  (un temps que, tenint en compte el desnivell i la calor que fotia, i el desgast competitiu de les sis darreres setmanes, no ha estat gens, però que gens malament).
Laura i el seu trofeu....
Sisena cursa, en sis setmanes consecutives, des del  passat 7 d’abril, amb aquest resum: 
 
-Cursa El Corte Inglés: 7 d’abril...  1:00:06
 
-Mitja Marató CostaMaresme: 14 d’abril...  retirada, per lesió.
 
-Cursa Bombers: 21 d’abril... 53:08
-Nocturna L’Hospitalet: 26 d’abril... 51:19
-Cursa d’Esparreguera: 5 de maig...  52:52
-Cursa del Dimoni: 12 de maig... 51:45
De la colla, avui Speedy-Susanna ha acabat 6ª de la classificació general de dones i 4ª a la seva categoria...  i Laura ("Elizabeth Taylor eyes") ha fet 2ª a la seva categoria, cosa de la que ens en hem assabentat ja esmorzant tots plegats a La Granja, perquè en Xavier ho ha consultat via mòbil a Champion-Chip. Tot una campiona!.
Una bona matinal esportiva, rodejat de bona gent.
Ara ja, sí; ara ja fins el 26 no torno a competir. Paraula !.
(C.Q.  371  37-67-304)

No hay comentarios:

Publicar un comentario