lunes, junio 3

No tinc remei…


M’havia proposat entrenar -que no competir- aquest mes de juny fins que no arribés el 21 (Cursa Nocturna DESIGUAL), el 22 (Cursa Nocturna PORT de BCN) i acabant el dia 30 la temporada amb la Cursa de LA VILA OLÍMPICA.
Però està clar que no tinc remei, perquè m’acabo d’inscriure a la...
Això no vol dir que hagi canviat els plans d’entrenar fort durant aquest mes: vull acabar bé la temporada i, si puc, anar esgarrapant segons cursa rere cursa fins a la del dia 30; aquesta és la meva motivació per córrer. I és per això que entrenaré al màxim d’aquí al 21. Diumenge, a més a més, hi van també un grapat de BdR (Boixos del Running): la Su, en Xavi, Trini, Laura... així que un cop més -com m'ha passat darrerament- “no correré sol”; i aquest cop encara correré menys sol que mai, perquè la rapidíssima Laura m’ha dit que la correrà al meu costat, per ajudar-me a millorar marca; s’avorrirà com una ostra la pobre, però... quina millor “llebre” que la Laura podria tenir un paio com jo ?.

Avui, al club, sessió de bici -10 quilòmetres a bon ritme i bona resistència de pedals- i tornada a l’acció amb les màquines de reforçament de cames i braços perquè, no n’hi prou en córrer.

El nou projecte ja està en marxa a Can Barça: ja el tenim aquí... A veure què tal.
(C.Q.  427  44-97-330)

No hay comentarios:

Publicar un comentario