miércoles, junio 5

Un dimecres amb els de BdR !


Avui és dimecres i, com dimecres que és, “tocava” sortit amb la colla, córrer una estona. Però... el que ha canviat avui ha estat “la colla”. I és que la Trini m’ha dit al matí que havien quedat avui davant del gimnàs de Bac de Roda per fer un entrenament “qualitatiu”, dels  de no només córrer, un entrenament de “Boixos del Running”. I collons si l’hem fet.
El meu Garmin ha marcat 10,8 quilòmetres, però quins 10,8  quilòmetres !. Hem anat des del gimnàs, per la Rambla Guipúscoa, Meridiana avall i fins al darrera de “megapene Agbar”; un cop  allà, en Jordi (“el capi”) i l’Andreu ens han dissenyat un circuit pel parc de ciment que hi ha, circuit al que hi hem donat 9 voltes (1 de reconeixement i unes altres  8 “de competició”).
El circuit era d’escales avall, uns 100 metres corrent, un llarg tram d’escales que pujàvem i baixàvem dos cops, uns altres 250 metres corrent, “serpentejant” un pilons, escales avall, uns altres 200 metres corrent  per encarar una rampa d’uns 100 metres cara amunt, per acabar baixant escales altra cop. I així 9 cops.
La Laura, tot i “la rozadura” al peu, ha demostrat que està feta una fera i que va molt sobrada (se m’adormirà diumenge, corrent al meu costat); en Jordi, “el capi”, corre en un altra lliga; la Su és la Su; l’Andreu venia “tocadet” després de tres dies de donar-se un bon tute entre bici i córrer (està preparant-se per “La olla de Núria”, que són paraules majors) però ha aguantat perfectament, i la Trini ha aguantat molt millor que jo; també hi era l’Albert, però que surt d’una lesió (una tendinitis) que l’ha obligat a anar “amb el freno posat” per precaució.
Resum: una molt bona experiència... que demà em passarà factura, ho sé. Però ha valgut la pena, perquè són una colla molt sana. El problema és que -logísticament- a mi em va fatal el anar-me’n fins allà (potser m’hauré de fer la previsió -si vull anar-hi  algun altra dimecres- de sortir de casa amb al matí ja amb la roba al cotxe, canviar-me al despatx i anar-me’n cap allà). Ja ho veurem.
(C.Q.   438  45-97-341)  

No hay comentarios:

Publicar un comentario