sábado, septiembre 28

Els dos “Inferns”...



... el de Dante i el meu de demà, a La Mitja de Sant Cugat.

Perquè com sempre, o com gaire bé sempre, afronto una altra Mitja Marató sense gaire bé entrenar-la. Demà, pel davant, altra cop poc més de 21 quilòmetres per sota la sola de les meves sabatilles; i amb la “temptadora temptació” d’haver de passar per sota l'arc de meta dues vegades (...i no sucumbir a deixar-ho estar al passar-hi ja per primer cop...); o sigui, que correré per un dels meus mai desitjats circuits de dues voltes. En fi, “esto es lo que hay” i haurem de sortir a córrer.

Així doncs, “El Tribandero Solitario” estarà demà a Sant Cugat defensant la samarreta; per part dels BDR la corren també amb mi en Javi, en Xavi, i la Su (a més a més d'en Jorge, en Rubén i en Carlos que s'estrenen tots tres a la distància).

Com ja vaig fer fa uns mesos amb les samarretes de les curses, avui he envasat al buit una part de la meva col·lecció de gorres que -com les samarretes- volaran dimecres cap el Senegal; crec que aquest cop agrairan molt més les gorres que les samarretes... excepte els 3 als qui els toqui les tres gorres de franel·la que hi van entre les més de 50.
 
Per cert, moltes felicitats a en Pau i la Carol , que avui per la tarda s'han casat. Que sigui per molts anys ! 

 
Go, Txabi, goooo...!

No hay comentarios:

Publicar un comentario