jueves, noviembre 7

The day after....

 
Ho subscric plenament ! (...per això hi torno aquest any, i tornaré l'any vinent, i l'altre, i l'altre)
M’estan sortint tots els cops de la caiguda en moto d’ahir...

Per sort, el genoll no em fa gens de mal; però sí l’espatlla esquerra (aquella part del cos que “tota la vida” li havíem dit “hombro”) i tinc certa dificultat en aixecar i moure el braç. Espero, confio i desitjo que no em molesti per “bracejar” quan corri diumenge. I, en general, tinc tot el cos adolorit lleugerament. Però soportable.
Behobia-Sant Sebastià 2012
Avui pensava sortir una estoneta a córrer, però prefereixo no forçar el tema, no fos cosa que em passi com l’altra cop, que vaig córrer “la Sansi” al cap de només dos dies després de l’accident... i em va sortir aquella bursitis brutal, que vaig arrastrar després tants i tants dies.
Així les coses, afrontaré la magistral, màgica, impressionant, meravellosa, incommensurable, irrepetible i única cursa “Behobia-Sant Sebastià” del proper diumenge, amb la meva samarreta de tirants  Tribanda ... sense haver corregut ni un sol metre des de diumenge passat al Cros de Sants; "coses d’en Txabi".
Però, això sí, també us dic una cosa: tot i que altra cop sota la pluja, "esclafaré" el meu temps de  1:49:45  de la cursa del 2012; això són, també, "coses d’en Txabi !"
 
(Objectiu 2013: baixar de 1:45:00... I és que SEMPRE s'ha de córrer amb un objectiu, sempre; veurem !)
 
 


1 comentario:

  1. Suerte en la Behobia, Txabi!

    Me gustó mucho compartirlo contigo el año pasado, tanto el menú sidrería, la lluvia pre-cursa y la cursa en sí!

    Traen memorias muy buenas, sobre todo de la gente animando bajo la lluvía¡

    ResponderEliminar