miércoles, abril 16

Com no podia ser d'altra manera:


A una cursa amb número "rodó" (la meva cursa número  100  li ha correspost, també, una samarreta amb dorsal "rodó": el  25000  

 

Els que varem córrer la Cursa dels Bombers amb dorsal "tradicional", i amb samarreta pròpia, ens donen la samarreta "oficial" al cap d'un parell de dies; jo la vaig recollir ahir a la botiga EVASION d'Avinguda de Sarrià, on habitualment ja em compro jo els gels... i allà estava, com sempre, la incombustible mega-voluntària Wai-Shan Tang col·laborant.
 
En arribar a casa, i per "fer temps" per la final de Copa del Seu Rey, me n'he anat caminant-grimpant-corrent fins a dalt de Pl. Mireia per uns dels molts corriols i senders que hi han. Ha estat divertit, i amb un bon desnivell reforça-cames (tant de pujada, com de baixada
 
(C.Q.  271  32-25-246)  
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario