martes, abril 22

Satisfet…


Doncs sí, estic satisfet. Que de què ? doncs de la meva actitud, sobre tot. Perquè no em negareu que no és tenir una bona actitud el què:
 
- Dijous, dia que vaig agafar-me de festa per descansar, i (en lloc de quedar-me a casa fent-ho) anar-me’n tot solet, amb les meves Trabuco (oblidades a l'armari des de l'estiu), “a fer la cabreta” per Collserola: 10 quilòmetres corrent, trotant, grimpant i caminant per camins, senders i corriols sortint des de Pla dels Maduixers, agafant el trencall de la Carretera de les Aigües cap al observatori, amunt, amunt, amunt... i avall, avall, avall durant més d’una hora i quart:

- Dissabte, estant ja a Roses des de divendres al migdia, llevar-me a quarts de vuit i, abans de les vuit, estar ja corrent per la badia de Roses: 7 quilòmetres en 35:28, corrent a ran de mar, amb força vent de cara a la tornada:
 
 
I no només això...
 
- Dilluns vaig fer una espècie de “Sant Tornem-hi”: vaig tornar a patejar-me, també abans de les vuit del matí, la badia de Roses, ara en l’altra sentit. Però els anys no passen en va i els cos ho nota: vaig tornar a córrer uns altres 7 quilòmetres... però aquest cop fent-ho en 35:29, o sigui, corrent un segon més lent que dissabte !.:

A la meva edat, amb la meva maleïda esquena donant pel sac dia sí, dia també, fer tres sortidetes matineres per anar a córrer, sol (24 quilòmetres) estant de vacances... és o no és tenir  una bona actitud ?.

Doncs això: satisfet !.

(C.Q.  295  35-25-270)

No hay comentarios:

Publicar un comentario