jueves, abril 10

També és mala llet…


… que a tres dies vista del meu esperat i desitjat  CENTENARI” agafi el trancazo que he agafat !. Si la cosa no millora, faré ben bé el préssec diumenge.
Avui tenia la intenció de quedar-me a casa “a suar-lo”, la solució exprés que sempre em funciona: un dia al llit, tapat fins a les seies, suant com un verro... i llest ! (o molt, molt alleugerit al menys). I dic “tenia”, perquè no comptava amb en “Murphy i les seves lleis”: una reunió aparaulada per avui, però no confirmada, amb una gent que havien de venir de Vilafranca del Penedès s’ha acabat confirmant -via whattsApp, i quedant a la terrasseta del BoPan de Rbla. Catalunya- a les un quart d’onze. Així que, fet una piltrafa com estava, llevat, duxat, vesteix-te, agafa la moto i cap a la reunió (menys mal que, o molt m’equivoco, o acabarem fent el servei amb aquest client... de venda de productes eròtics per Internet, per cert).
I ja que ja havia sortit de casa, ja me n’he anat cap el despatx...  de on he acabat sortint a quarts de set ben “xafadot”. Però havíem quedat amb Marta per sortir avui a caminar pels voltants de casa... i això és el que hem fet (jo ho he rematat amb un darrer quilòmetre de “trote cochinero” (m’ofegava, amb el nas tapat i gotejant) i fent-me, altre cop, una pujada-baixada d’escales al parc de casa: 525 esglaons més p’a la saca (...i els meus quàdriceps “ben contents”).
(C.Q.  257  30-25-232)

No hay comentarios:

Publicar un comentario