miércoles, junio 25

Clar i català:


Dues costelles trencades !

Aquest ha estat el diagnòstic en sortir del Hospital CIMA (*) aquest matí, després de no haver pogut dormir en tota la nit per culpa del mal que em feien les costelles, em posés com em posés al llit (boca amunt, boca avall, d’un costat, de l'altre...). No calia ser un expert metge per adonar-se’n de que allò de dilluns “... no va ser només un cop”, amb el mal que em fotia....

(continua sent un misteri, per a mi, saber el què veuen els metges a les radiografies -para muestra, un botón-... tot i que aquest cop he estat jo el qui ha vist la segona costella trencada, la 10ª, perquè el metge -en principi- només se’n havia adonat de la trencada de la 11ª costella, la “flotant”).

Els cops intercostals són molt dolorosos i de difícil solució-curació; només pots fer bondat, repòs i prendre medicació “per un tubo” (Espidifen, Nolotil i un “opiáceo” -Adolonta-) per calmar el dolor, perquè no es pot enguixar, no es pot immobilitzar... només cal fer bondat, que és el que penso fer (no n’hi ha un altre). Per tant, d’allò que pensava ahir d’acomiadar el proper diumenge “oficiosament” la temporada corrent la Cursa de la Vila Olímpica, ná de ná; i de córrer el proper dia 5 “La Nocturna de Gavà”, jo ho veurem (... però haig de sumar punts a la lliga de L’Aliança si vull apropar-me al 4art i al 3er.).

(*) Per cert, anys i anys anant a la Clínica Teknon per aquestes "urgències"... i l’atenció personal, les instal·lacions, la rapidesa, l’amabilitat i la professionalitat de la gent del Hospital CIMA m’han sorprès molt gratament (...i, a sobre, el tinc més a prop de casa). Us el recomano sens cap mena de dubte  (Passeig Manuel Girona, 29 - 935.522.700)

No hay comentarios:

Publicar un comentario