lunes, julio 7

Cachis ! … una molt bona ocasió feta malbé !


Així estaven, i així han quedat, les posicions després de la Cursa Gavà Nit Run:

    Pre-Gavà            Post-Gavà
J.M. PAYAN SERRANO           191,76  -        2º   191,76... no hi va anar.
Á. ALONSO ALONSO               189,02  -           189,02... no hi va anar.              
Q. NOHERAS VILARDAGA         185,73  -       1º   250,76... va puntuar.
J. A. CERVANTES                   184,34  -        5º   184,34... no hi va anar.
Txabi ALBERT                      178,56  -        6º   176,56
J.J. MULERO                                 ?                  186,20... va puntuar.

Així doncs... quina bona ocasió feta malbé !.

El fet de no acabar la cursa dissabte al vespre ha tingut aquesta conseqüència: 
passar del 5é al  6é lloc de la classificació
I deixar passar una gran oportunitat, perquè ni el que anava primer, ni el segon, ni el quart hi varen anar a Gavà, el que m’hagués donat l’oportunitat de “pegar un buen hachazo” i, més que possiblement, passar -destacat- a la segona posició, perquè el actualment primer, el tal Quirze Noheras (amb un discret temps final a la cursa de 50:01) se’n va endur 65,03 punts, el que vol dir que jo, havent fet 51:30, per exemple, podria haver “esgarrapat” (com a mínim-mínim) uns 35 puntets (com a mínim) el que m’hagués deixat avui amb 211,56 punts i, per tant, ara ocuparia la collonuda 2ª posició
Però vaig posar pel davant el no forçar les meves costelletes trencades a puntuar (...apart de no anar gaire bé de forces, tot cal dir-ho).

¡ Cachis ! ... quina bona ocasió feta malbé !.

No hay comentarios:

Publicar un comentario