miércoles, julio 2

Per dissabte…


...espero poder estar en condicions de córrer  “La Cursa de La Lluna”  (la Gavà Night Run). 
Si aquesta no estès inclosa dins de les curses del Circuit de L’Aliança, ni m’ho plantejaria. Però em fa molta il·lusió el “poder escalar llocs” a la classificació de la meva categoria (vaig 5è, i tenint -com tinc- el 4art i el 3er “a tiro de piedra”).
De les cinc curses corregudes fins ara aquest any (de les que puntuaven per la classificació) els meus resultats han estat:

* Mitja Marató de Granollers.....   1:58:26  fluixot, doncs la meva MMP és 1:50:04 (però aquesta no m'ha puntuat per la Lliga de 10km).
* BDN Running.....  51:44  podria haver anat millor... doncs la meva MMP 47:50.
* Nocturna de L’Hospitalet.....  50:27  ...el mateix dic.
* La Maquinista.....  54:29  com me’n penedeixo "d'haver-me deixat anar" i posar-me a caminar en arribar al avituallament; van ser 3 minuts preciosos llençats, que em van fer perdre forces punts... punts dels que jo no en tenia ni idea, doncs me'n vaig assabentar d'això del Circuit de L'Aliança al dia següent a la cursa, buscant les fotos a la web. D'haver-ho sabut abans, també hagués corregut les Mitges Maratons de Sitges i Gavà, que també puntuaven (o sí més no, la cursa de 10 km. en aquestes, que també puntua).

I per aquest dissabte, què ?. No espero grans coses, amb el nivell de preparació que porto. Però jo sempre -normalment- competeixo bé. Calculo que puc fer 51:00 (...que ja estaria prou bé).

Ara, d’aquí a una estona quan marxi el sol i foti menys calor, sortiré “a trotar” una mica, a veure què tal responen les meves costelles trencades... que només em molesten quan estic al llit. Jo crec que no m’impediran el córrer, que no em faran mal; però... “esto habrá que verlo, chaval!”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario