viernes, agosto 22

Asfalt returns !


Sense haver-ho previst, ahir dijous em vaig apuntar al entrenament de Nike+ del Passeig de Gràcia. 
Després de tants dies corrent, trotant i caminant per pistes de terra se'm va fer "duriyo" el tornar a l'asfalt (des del 3 d’agost, en aquests 19 dies, he estat: 11 dies corrent i fent un total de 112 quilòmetres per muntanya…). 
Però vaig aguantar bé, tot i que estic un pel fora de forma, doncs he trotat més que corregut en aquests 11 dies. 
Ens varem arreplegar un total de 24 corredors -uns 6 ó 7 d'estrangers- en l’entrenament d’avui (amb pujada i baixada -dos cops- per les escales de la Font del Parc). 
Un cop a la Ciutadella hi havia la possibilitat de fer 2 voltes (més senzilles i a menys ritme, sense escales), o 3 voltes (a més ritme i amb les escales de pel mig). Com sempre, jo no vaig fer ni una cosa ni l’altre: vaig fer 2 voltes, però de les de més ritme i amb les escales de pel mig. La tornada fins a la botiga de Nike va ser força ràpida i esglaonada (6,5 quilòmetres)

No hay comentarios:

Publicar un comentario