viernes, agosto 29

Entrenament NIke+ Run Club Barcelona


Ahir era dijous, i els dijous m’he proposat anar als entrenaments de Nike del Passeig de Gràcia (i tambéels dissabtes, però des de la botiga de la Illa Diagonal els diumenges que no tingui cursa).

Ahir feia calor, moooolta calor (i molta més humitat encara). Així que, tot i que portava una samarreta Nike técnica, però de màniga curta (la vermella-negre de la foto dels sopar), vaig optar per comprar-me’n una amb tirants i... menys mal que se’m va ocórrer fer-ho !.

Varem fer aquest cop el circuit “Sagrada Familia” seguint el procés habitual de “running-interruptus” per culpa dels molts i molts semàfors a creuar. Foto de grup a la portada de la Sagrada Família (... que encara ningú no ha “penjat”) i divisió del grup en dos: els de la tirada llarga (+/- 8,5 km) i els de la curta, de gaire bé 6. Jo vaig anar amb el primer, però en arribar a Sancho de Ávila “vaig morir: el dolor a l’esquena (per altra banda, ja habitual), em fotia molt la guitza per córrer. Així que (en arribar a la benzinera de Marina) no vaig continuar amb el grup -que van continuar per la Meridiana i fins el Parc de la Ciutadella- sinó que jo vaig “tallar” per l’Avinguda Vilanova (caminant una estona) per anar a retrobar-me’ls al Passeig de Sant Joan/Arc del Triomf; i ja des d’allà tots junts fins a la botiga.
No recordo haver suat mai tant, en els meus gaire bé 7 anys que fa que corro, com ahir al vespre. La samarreta (molt tècnica, molt lleugera de teixit, una chulada) va quedar literalment ben molla (“chorreando” que diria aquell, i no exageraria).

I per rematar l’entrenament, i després d’eixugar-me la suor, rentar-me una mica a la font i canviar-me de samarreta, me’n vaig anar allà al costat, fins el “Peter Shakey” ( www.petershakey.com  ) l’increïble “steack-house 100% yankee(no trobareu, enlloc de Barcelona, una carn així: la porten dels EEUU) que està situat als baixos del Bulevard Rosa; és, a més a més, el segon museu més important del mon de peces “vintage” de Coca-Cola (...i d’un munt d’objectes més de la marca). Quan hi aneu, parleu amb l’Albert Molina... us podrà explicar, i explicar, i explicar del tot i més de la marca de refrescs per excel·lència a nivell mundial.

(C.Q.  604  69-26-578)  


No hay comentarios:

Publicar un comentario