lunes, septiembre 1

Arranca la temporada !


Dilluns, 1 de setembre, "Sant Tornem-hi" per a molts… i també el inici de la setmana de la primera cursa de la temporada:

És una cursa nova, la primera edició. Suposo que la participació serà alta... Ja coneixem les samarretes (son unes pseudo-Nikei també el recorregut, que és bastant planer, però “amb algunes trampetes”: bon retrat d’en David en el seu blog (...i també haurem de comptar amb la calor i la xafogor que, segur, ens farà).
Sant Pere Màrtir desde la finestra de casa
Tot Barcelona despertava als meus peus...
I després d’aquesta, per ara, vindran Cursa de La Mercè (28/09), la Correbarri (12/10), corrent aquest cop per Les Corts, els 10km de La Mitja del Mediterrani (19/10), el tast de la Mitja (26/10), la Behobia-Sant Sebastià (9-11), la Jean Bouin (23/11), el Cross de Sants (30/11) i Nassos (31/12). Tot això, per ara... Segurament “també cauran” la Cursa de l’Amistat i la Cursa de La Sagrera (on l’any passat vaig fer MMP en 10 km).

Ahir, per començar a “escalfar motors”, (tot i que durant el mes d'agost "no he parat") vaig matinar per anar a córrer, trotar i caminar per Collserola, per la Carretera de Les Aigües (pujant a bon ritme fins a l'antena de Sant Pere Màrtir, agafant el trencall que hi ha en creuar el primer pont). Em vaig creuar amb l'ex-ciclista professional Roberto Heras corrent pel mig del bosc (les seves orelles són úniques!), però no vaig voler “trencar-li” el ritme per fer-nos una foto.
Van ser poc més de 5 quilòmetres (exigents). I degut a l’hora matinera en que hi vaig anar, vaig   poder gaudir de vistes com aquesta. A aquelles hores, en arribar a Pl. Mireia,  encara no hi havia gaire gent “per Les  Aigües”... panorama totalment diferent quan hi vaig tornar: em reafirmo en la idea de que -com a les carnisseries i mercats- acabaran dispensant números per entrar-hi perquè... quina gentada que hi havia !  (corrent, caminant, trotant, amb bici, amb gossos...).

(C.Q.  610  70-26-584)

No hay comentarios:

Publicar un comentario