domingo, marzo 6

UNIRUN, una cursa “atípica”


Avui he corregut una cursa atípica, però molt divertida: la “ UNIRUN ”.

I podia fer-ho defensant els colors de la Universitat de Barcelona (UB), la meva; o la Pompeu Fabra (UPF), per la que la meva filla Andrea és doble llicenciada; o per l’Autònoma (UAB), d’on va sortir com a llicenciada logopeda l’altra de les meves filles, la Marta.
Finalment, vaig decidir fer-ho aquest any per la UPF.
D’entrada, pel seu recorregut atípic i peculiar (6.779 metres) i sabent que hi havia catifa de control de pas pel km 5, me l’he plantejat ja d'entrada com una cursa de 5 km, tot buscant millorar la meva MMP en aquesta distància (22:48); però no ha pogut ser, tot i lo planer del recorregut (finalment el meu temps ha estat de 23:30, que no és mala marca tampoc; la meva posició era llavors la 605).

Defensant el color negre de la UPF corria avui una cursa, després de molt de temps de no fer-ho, l’Abigail Parra. Així que, un cop creuat el km. 5 m’he aturat m'he esperat a que arribés, al temps que anava aprofitant per animar als corredors que anaven passant mentrestant. Quan ha arribat l’Abi, hem anat corrent l'un al costat, acompanyada per la seva amiga Anna Moreno. Corrent i xerrant -això poc- hem arribat tots tres plegats a meta (l’Abi ha acabat fent MMP en 5 km.). La meva posició final ha passat de la 605 a la 1.131, amb un temps final de 35:30...però això avui no m’importava gens ni mica.


Però hi havia una amiga que debutava avui en una cursa, la Mercedes de Ayguavives; així que he fet marxa enrere pel circuit i l’he anat a buscar, aprofitant -mentre ella no arribava- per anar animant als corredors més lents que, gota a gota, anaven i anaven arribant (al igual que també ho feia, càmera en ma, l’infatigable, incombustible i impagable David Patán). 
I, per segon cop avui, he creuat la línia de meta, aquesta vegada al costat d'una súper-contenta- Mercedes.
Un matí solejat, però ventós, corrent al costat del mar: tot un luxe.
Per cert, la Pompeu Fabra ha acabat segona per segon any!.


L’any que ve correré altre vegada la UNIRUN, però aquets cop serà per la UAB.

 
 



No hay comentarios:

Publicar un comentario