jueves, agosto 4

ELS MEUS COMPANYS…


Aquest parell que veieu aquí, m’acompanyen sempre al despatx de casa quan escric el blog.
“El osito piloto”, que és tot un històric a ca n’Albert, li vaig comprar a l’Andrea a Harrods fa més de 23 anys !.
El borrachín Capità Haddock” (que, no us equivoqueu, fa més de 40 cms. d’alçada) porta a casa des de fa més de 15 anys; me’l van regalar la gent de Sanofi Beauté quan vaig complir els 39 (...al cap de tres mesos, plegava; millor dit “em plegaven”, en la que va ser la meva primera i duríssima experiència a l'atur, després de 25 anys ininterromputs "currant"... sí, sí, des dels 14, en tres companyies diferents).
Els tinc els dos a sobre de la impressora, al costat de la pantalla de l’ordinador, assegut i mirant-me un, dret i cantant en silenci sense parar l’altra, però seguint tots dos, com muts i fidels espectadors, les correries amunt i avall d’en Speedy...

No hay comentarios:

Publicar un comentario