miércoles, septiembre 3

The Walking dead runner…


Així és com m’he sentit avui: com un “walking dead runner”.


Independentment de que, en arribar al primer quilòmetre, he hagut de parar pel dolor a l’esquena (avui sí que feia mal de veritat), les meves cames avui eren dues columnes de marbre: no les podia moure, no podia aixecar els peus del terra. I, per acabar d’arreglar-ho, ha tornat -i amb força- el dolor a la part posterior del turmell del peu dret, que ja vaig començar a sentir diumenge a Les Aigües quan corria de baixada de Sant Pere Màrtir. És un dolor que m’impedeix fer la meva petjada “normal” (sense talonar) i em fa que, paradoxalment, em faci  talonar i, per tant, em faci mal. No sé, descansaré un parell de dies a veure el què.
A sobre, l’objectiu era anar des d’Esplugues fins al Decathlon de l’Illa Diagonal per posar-me el nom a la samarreta que vaig comprar-me dijous passat a Nike... i no m’ho han pogut fer !. He acabat fent -caminant- el trajecte d'anada i tornada de 8 quilòmetres... (i trobant-me a la Roser a l'alçada del Palau de Pedralbes fent unes sèries).

(C.Q.  618  71-26-592)

No hay comentarios:

Publicar un comentario