lunes, abril 8

A l’abril, curses mil…


En principi, per a mi, el mes d'abril era només el mes “de la Cursa dels Bombers”; però no em pregunteu el cóm ni el perquè, però la cosa s’ha anat engrescant tota soleta... i el resultat final ha estat aquest: m’he inscrit a

- 7 d’abril, ahir, CURSA DE EL CORTE INGLÉS (10,7 km).
-14 d’abril, MITJA MARATÓ COSTA DEL MARESME, la primera “mitja” que vaig córrer, allà per l’any  2009… i acabant-la en 1:54:03  (21,097 km).
-21 d’abril, CURSA DELS BOMBERS (10 km).

-27 d’abril, CURSA NOCTURNA DE L’HOSPITALET (10 km).
(... i sort que l’abril no té més caps de setmana !).

Entrenar no entreno gaire però, collons, com m’agrada competir !.
Avui he tornat a les “recuperacions actives”; 10 quilòmetres en bici al club, i una llaaaarga sessió d’estiraments.
El meu pla d'activitat per aquesta “setmana migmaratoniana” és encara dubtós: no vull “cascar-me” gaire, així que em sembla que dimecres correré una mica a la cinta (hi ha partit de Champions i no sortiré a córrer amb la colla, perquè no hi arribo), i no sé encara el què faré dijous i divendres (perquè el meu cos de 56 “tacos” ja no està per a gaires “verbenes” previ a una mitja marató); agrairé més el descans que el preparar-la corrent (jo ja em vaig coneixent).
Ara mateix ja em dic a mi mateix que serà un complet fracàs si no milloro el temps de 1:54:03 del primer cop (la meva MMP és de 1:50:04 a Granollers 2011, però d’això ja fa més de dos anys). Baixar d’1:50:00, un somni...

(C.Q.  263,3  25-30-233,3)

 

1 comentario: