martes, abril 23

Algunes imatges de diumenge... i estirada de cames.


La bona gent de "Bojos del Running"
que m'han "adoptat"...


Avui he fet el que hauria d’haver fet ahir, de no haver estatr per la pesada i llaarga reunió que vaig tenir de 7 a un quart de 10 del vespre: estirar les cames. Així doncs me n'he anat al club, m’he pujat a la bici per fer uns bons 5 quilòmetres pedalejant a forta resitència de pedals i després, tot seguit, 3 quilòmetres a la cinta, dos a 5:27 i el darrer a 5:12. Però el millor de tot ha estat el retrobar-me amb la llarga sessió d’estiraments... i la sentència de l’Albert:
- “només que perdis aquests 3 ó 4 quilets, i entrenant amb regularitat, tot et tornarà a anar millor, com abans...”.
Així que, sense obsessionar-me (això ja m’ho havia dit jo a mi mateix fa uns dies) intentaré baixar una mica de pes (ideal 78-79) lligant-ho amb el retornar a la “normalitat” dels entrenaments regulars i les sortides amb la colla. Li he comentat a l’Albert si, a l’hora de tornar a fer regularment les sèries, quin hauria de ser el meu ritme, i ha sentenciat: sèries a velocitat de cinta 13,5, o sigui a 4:26 (1 quilòmetre i parar dos minutets, 1 quilòmetre i tornar a parar... i així en 4 ó 5 vegades per començar... i anar-ho allargant conforme em vagi sentint còmode a aquest ritme).
Ja tinc la pauta.
A partir de la propera setmana, m’hi poso !.

(C.Q.  286,3  28-25-261,3) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario