viernes, noviembre 15

M’encanten, i em sorprenen, les casualitats…


…però al mateix temps em creen inquietud, què voleu què us digui.

Com veieu a baix, a l'entrada d’abans d’ahir, el tema era la síndrome de “el nido vacío”.
Mentre l’estava escrivint, la Martona em va dir per whatsApp que les seves amigues, del grup musical The Mamzelles (... que, per descomptat, són molt i molt més que les tres “ximpletes” de la campanya “...Envàs on vas?) tenien una sorpresa per nosaltres i que ahir dijous -entre 09,30 i 10,00- hauríem d'estar atents a la emissora M-80, al programa “Más Morning 80, amb Sergi Mas”.
Perquè dic que són “molt més que les ximpletes del envàs on vas”?. Doncs perquè The Mamzelles no només canten: son un cop d'aire fresc, irreverent, àcid, punyent, divertit, enginyós... són unes ARTISTES amb majúscules. A més a més de tot això, una de les Paules va anar tot el “cole” amb la meva Martona (que és la que ara ha deixat el niu) des de P-3 i fins acabar batxillerat. I la Bàrbara va ser una de les seves orfes quan la Martona va protagonitzar el musical “Annie” al Teatre Novedades (...amb 11 anys). A la tercera Mamzelle, l'altra Paula, jo l'he conegut ara amb la creació del grup. Les tres són molt amigues amb la Martona (el seu “nou niu” és compartit, precisament, amb la Bàrbara).
Doncs bé; jo, que vaig en moto (... quan no em foto de lloros!) ho tenia complicat per escoltar la ràdio. Tot i així em vaig endur l'iPod. I entre visita i visita es van fer dos quarts de deu; vaig parar a fer un cafè... i em vaig trobar ressonant dins les meves orelles amb això:


I és què The Mamzelles inauguraven ahir una nova secció dins de la seva pròpia secció al programa... i aquest va ser el debut !.

Té collons la cosa: jo la nit anterior escrivint de la síndrome del “nido vacío” i elles, l’endemà (i sense tenir ni la més remota idea del que jo havia fet) em dediquen una carta de la temàtica del “nido vacío”. Fort, no ?.

Quina sorpresa Paula R, Bàrbara M. I Paula M.....
The BIG Mamzelles !!!
(us faré cas... en algunes coses més que en altres)



(aquest és el vídeo, un pel “Dalinià” d’una de les seves cançons). YouTube en va ple de vídeos de les seves cançons.

No hay comentarios:

Publicar un comentario