domingo, junio 1

De sis en sis, com en Marc Márquez !


Dues novetats aquesta setmana.

Després de la sortideta de dissabte passat pujant fins a Puig-l’Agulla, no havia tornat a fer res ni diumenge, ni dilluns, ni dimarts, ni dimecres. El dijous, sense preavís, ni pensar-m’ho molt, em vaig apuntar per primer cop al entrenament del Nike+ Run Club, amb sortida a les vuit del vespre des del Passeig de Gràcia.
En principi havíem d’anar “todos juntos” (érem una trentena) així que quan varem arrancar a córrer jo vaig sortir amb els de davant. Digueu-me agosarat, però al cap de poca estona ja vaig veure que “aquello iba muy rápido” i que la gent s'anava "despenjant". I cara amunt: Consell de Cent-Rambla Catalunya-Aragó-Avinguda de Roma-Urgell-Diagonal-Francesc Macià i fins al Turó Parc. 
Innocentment (doncs, com em passa sovint, no vaig engegar el meu Garmin), vaig preguntar-li al monitor:
  -Hemos ido rapidito, no ?
I la seva resposta...
  -Bueeeno, a +/- 3:40
Ara entenia el perquè jo anava tant “petat”; sort que, en ser un circuit urbà, els semàfors ens anaven fent aturar, i així jo podia “recuperar el resuello”. I no contents amb això, i mentre esperàvem que anessin arribant els que venien despenjats, “de tranquis” (que és el que jo hauria d’haver fet), ens va proposar donar una o dues voltes (jo només en vaig fer una) al Turó Parc, per fora, però... “a muerte”. Anar a "muerte", per a mi, va ser el aconseguir fer-la a ritme promig de 3:24... què per a mí és moooolt! (penseu que el meu ritme normal és -com a molt- de 4:50 ...quan corro molt i molt ràpid).  
Després de la volteta, i ja amb tots arribats a l’entrada del parc, varem fer uns quants exercicis de força... rematant-ho amb una altra volta, aquest cop per dins del parc, per tot seguit enfilar Pau Casals-Diagonal-Rambla Catalunya-Diputació-Passeig de Gràcia, altra cop a bon ritme 3:44. 6,600 quilòmetres ben suadets.
Resultat?: divendres i dissabte fet pols de bessons i quàdriceps (... i és què ja anem tenint una edat, Txabi, per anar fent "xuleries"). Va ser un ritme massa fort per a mi; però content, molt content d’haver pogut aguantar aquest ritme tan alt (per a mi).


Però, tot i havent dormit "de pena", aquest matí m’he llevat amb ganes de gresca i, suposo que degut a la proximitat de la sortida (Pl. Mireia) m’he inscrit presencialment a la II Cursa solidària AFNE (Associació de Familiars amb Nens Etíops).
I allà estaven -com no- les meves germanetes favorites, Montse i María José, amb els seus respectius marits, que aquest cop no corrien. Ja és també tot un clàssic la nostre foto junts.
Cursa curta (5,600 quilòmetres) però “duriya” en haver de fer la pujada, poc abans d’arribar a la passarel·la de Valvidrera, cap el corriol en direcció a Sant Pere Màrtir (fet el corriol -gaire bé tot, de pujada- caminant a bon ritme, no corrent). I duriya també pel sol, pel molt de sol que feia aquest matí a la Carretera de Les Aigües. Com he enyorat avui la meva samarreta de tirants del Tribanda!. 
Però ha estat un bon entrenament, sí senyor !.

33:33 temps final, sense crono oficial perquè anava sense xip.


(C.Q.  383  44-25-358)  

No hay comentarios:

Publicar un comentario