lunes, febrero 15

AQUEST DIUMENGE TORNA "LA MARATEST"


* La vaig "provar", boixa i agosaradament, l’any 2013 llençant-me de ple a la piscina, com sempre, sense haver-me entrenat... i pensant en que anava a fotre’m entre pit i esquena 30 kilòmetres "pa ná". Però ho vaig fer (remember l’entrada al blog d'aquell dia). I no només això, sinó que la vaig acabar en uns fantàstics (pel meu nivell)

2:53:10  (a ritme de 5:43)

...tot i la "punyeta" de les dues voltes a un mateix recorregut.

El que més recordo són dues coses, apart -és clar- del fred de collons que feia abans de començar (oi que si, Susanna Ballester, Trini, Xavier Villanueva, Laura, Xavi Sánchez, Andreu, David, Rosa Garrido, Alberto Montenegro....?) :

- Que va ser, i ha estat, l’únic cop en que vaig córrer amb una samarreta per sota de la "Tribanda" (...i, per mes inri, era de màniga llarga i tèrmica)
- I que si no arriba a ser per la llebre de les 4 hores -a ritme marató- que em va enxampar al km. 28 -caminant per segon cop en els darrers 3 quilòmetres- i quan ja estava a punt de llençar la tovallola, no l’hagués acabat.

(*) Vaig repetir l’any 2014, l'any que jo anomeno com a...
  l’Any d'Arantxa   
posant-la "a la vitrina", a la primera fila, al davant de tot... lloc des d’on –molt merescudament- ja no s’ha mogut des d’aleshores. Quina fera!.
Jo vaig acabar fent només una volta, o sigui, 15 km (en 1:20:50). 
Ella va acabar segona absoluta femenina i ja "es va enamorar per sempre dels pódiums", tot i que aquell no era el primer cop que hi pujava.


(*) El 2015 jo estava recentment operat del menisc, així que no la vaig córrer.

(*) Però aquest 2016 tinc una cita ineludible; i és què em veig en cor de poder intentar rebaixar en 10-15 minuts la meva marca de 2013 i poder apropar-me als 2:40:00 (el que dona córrer a un ritme promig de 5:20). Ritme i ganes per fer-ho en tinc, o així ho crec al menys. Però per sort, com sempre, el meu cap correrà molt millor que les meves cames i per tant, si no ho veig clar, plego a la primera volta i, com el 2014, en faig 15 en lloc de 30 km). I tant panxo!.

Diumenge en sortirem de dubtes!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario