Visitants a la pàgina...

domingo, mayo 15, 2016

...SOC UN CORREDOR DE PLUJA I FRED



Aquest matí, molts bons corredors a la Cursa CAN MERCADER. I molts, molts amics...















Jo he corregut amb el dorsal d’en Jacques Muñoz (que no l’ha pogut córrer). I tot i que la meva intenció -i el dorsal- eren per córrer la cursa de 10 km, finalment he fet la de 5 km (la calor que fotía aquest matí he ajudat a decidir-me).
El servei d’ambulàncies ens ha jugat una mala passada i la cursa ha començat amb 16 minuts de retard (no podem “carregar-ho” en el debe de l’organització de Cris Huerga i tota la seva gent, perquè no era cosa seva).



Així doncs, l’escalfament “s’ha refredat, però tot i així (jo al menys) ja he arrancat a córrer suant.

Embús gaire bé durant tot el primer quilòmetre... i sol, molt de sol i calor.

Finalment he creuat meta en   23:50



... que són 52 segons menys que l’any 2014, així que no tinc queixa. Ara, això sí, pel que fa al pas per quilòmetre amb respecte a la DiR de fa una setmana:

      4:32-4:38-4:42-4:31-4:34    (DiR): 22:56
      4:44-4:46-4:48-4:49-4:48   (Avui). 23:50

O realment la DiR “fa baixada”, o avui no anava tant fi, perquè anava 54” més lent al pas pel km 5.

Els que sí anaven ràpids avui eren en Benito Ojeda y la seva parella Patri, guanyadors cadascun d’ells de la cursa de 5 km.



De la resta d'amics, també han fet podi avui:

Nacho Cáceres, 2º a la general de 10 km; 
Sonia Gallego 7ª noia (i 1ª de la seva categoría i 143ª a la general); 
Rosa Garrido 2ª de la seva categoria; 
Francisco Pérez 2º de la seva; 
Isabel Pinheiro (mare de Esther P. Pinheiro), 1ª de la seva; 
Susan Black també 1ª de la seva; 
Angela Moro (filla de Pili Prescoli) 2ª de la seva; 
i després està “el tema Luca” (fill d’Arantxa): mateix temps que el 3º en la seva categoria, però l’han deixat com a quart i no a ambdós com a tercers “exequo”

Potser em deixo a algú. I'm sorry!.



I pel que fa a Arantxa, avui no ha pogut ser. Portava de llebre a Rafa Pérez, per intentar baixar de 40’... però avui no era el seu dia (massa calor). Tranquil·la: temps, ganes i ocasions n’hi hauran.. i fins i tot pots aconseguir-ho sense llebre (...no t’obsessionis!)



Una alegria poder tornar a veure, dempeus, altra cop i en una cursa (animant) a Jaume Valldaura després del seu “calvari” amb el tendó d’Aquiles (millora’t aviat!).





Mencionar, i destacar, els 4:06:56 de la menuda, però mooooolt gran, Delia Ramos a la Marató de Vitoria, en el seu debut amb la nova samarreta de Domingo Catalán


 


viernes, mayo 13, 2016

NO PARES, SIGUE, SIGUE.... ¡ QUÉ MARCHA !


... un "Los miércoles son Domingo" dirigido por todo un medallista olímpico 
(Valentí Massana, bronce en los 50 km marcha de los JJOO de Atlanta 96). 
¡ Toooooma !



 
                                            



domingo, mayo 08, 2016

SABATILLES NOVES...


... MMP assegurada !

Avui, sota la pluja, a la Cursa del DiR  he aconseguit la meva 
MMP en curses de 10 km  
47:07

(... sí, que sí, que ja ho sé, "que fa baixada": 61 metres de diferència -total- entre la sortida i l'arribada).


Mai, des de que vaig fer la primera cursa de la meva vida (desembre 2010, als gaire bé 51 "tacos") havia anat tan ràpid... i tant regular: 

4:32 - 4:38 - 4:42 - 4:31 - 4:34 - 4:20 - 4:44 - 4:42 - 4:39 - 4:30...  a una mitja de  4:35

I el millor de tot és que, lo d'avui, no és "una flor d'estiu": des del 26 de desembre no he fet més que anar aconseguint MMP's (...de 5, de 10, de 15, de Mitja Marató). Quelcom tindran a veure els "Los miércoles son domingo", dic jo. 

Estic molt, molt content!.

I tot això amb les Zealot de Saucony (primer amb les "naranjito", el 26 de desembre 2015, i avui amb les "rosso-neras").


Amb l'equip CEME dels Mossos d'Esquadra
Aqui n'hi ha un parell que estan d'aniversari
(...i no som ni en Gabriel ni jo)

Amb uns dels molts "Losmiércolessondomingo" presents avui a la cursa...








Verse, la camiseta se ve... (bordeando Pl.Francesc Macià, precisamente)





Anverso...
...reverso





... y clicando  aquí  veréis el vídeo oficial
de la cursa (segundo 23 salimos)