jueves, enero 1

JA ELS TENIM AQUÍ . . . ! ! ! ( els resultats i el 2009, vull dir )


Els resultats definitius de la Cursa dels Nassos d'ahir ja estan penjats a la xarxa, tot i que van dir que no estarien llestos fins demà dia 2:

(www.bcn.cat/santsilvestre/ca/ )

- El meu temps final ha estat de 48'44'', o sigui, que m'he "menjat" 46 segons del meu millor temps "jeanbouinero"; però, veient-ho (com faig sempre) pel costat optimista, no podem oblidar el que -ara fa justament un any- en aquesta mateixa Cursa el meu temps va ser de 54’22’’ (recordeu: el got, sempre, sempre, mig plé !!!).

- Els molt bons temps dels altres 7 "Can Mèlich Runner's":

en David S., 38'39'' / l'Albert, 40'30'' / en David G., 41'06'' / el Jose O., 41'53'' / pel Juan Carlos, 48'09'', per en Jordi Marín uns molt excel·lents 48'46'' i pel Enric, 49'22''.

- El meu lloc d'arribada a meta va ser el 2.497 d'entre els 6.936 participants que van acabar la cursa.
- El meu temps parcial de pas pels primers 5 quilòmetres: 23'35'' a ritme de 4'43'' (... a que anava be ?).
- El meu temps parcial dels darrers 5 quilòmetres: 25'10'', a ritme de 5'02'', o sigui 19'' més per quilòmetre que a la primera meitat de la cursa (aquí es, està clar, on "vaig començar a fer figa"...).
- Mitja final de temps per quilòmetre: 4'52'' (fluixet, fluixet...).
- Clasificació específica dins de la meva categoria, la "ME" (... o sigui, la dels "Molt Espatllats"): el 141.

Conclussió de tot això ? a seguir entrenant, nano, o no baixaràs mai de 47' !!!

(avui, però, estic "baldat"; tinc molt "tocats" els turmells, segueixo amb la molèstia al isquio i al femoral esquerra i s'accentua el dolor a la planta del peu... hauré d'anar al trauma a que li doni un cop d'ull a tot plegat; per cert, el proper dia 8 vaig a fer-me una prova d'esforç preventiva... que ja en son quasi 52 els que arrosego i millor prevenir que curar.. o enterrar).

"... i un mirall esquerdat li dirà: ja et fas gran; com ha passat el temps, com han volat els anys, com somnis de jovent pels carrers s'han perdut; com s'arruga la pell, com s'ensorren els ulls..." (JMS-La tieta, 1967)
.

3 comentarios:

  1. ànims!! Tampoc va ser la meva millor cursa!! Això va així, al km 7 ja tenia ganes de plegar!!
    La propera serà millor

    ResponderEliminar
  2. Txabi!! No et preocupis que ja veuràs que aquest malgust te'l treuràs el dia 25 a la cursa de Sant Antoni, es una cursa molt ràpida, jo la vaig fer fa dos anys i a pessar de que hem van tirar al principi vaig estar una estoenta fent petons a l'asfalt vaig fer un temps de 40:09 ...!!!

    ResponderEliminar
  3. bones sóc "el santfeliuenc amic del David", ánim i a continuar així, sempre buscant l'aspecte positiu, 1 salut i ànims

    ResponderEliminar