lunes, octubre 3

TORNANT A LA RUTINA...


Després de fer de “granjero busca esposa” pel Pallars Sobirá aquest cap de setmana, emulant de pas a la Heidi, pujant i baixant muntanyetes (per cert, haig de “jubilar” ja les meves velles Salomon de treaking, perquè el dit gros em toca a la punta a les baixades, i és molt molest) avui he tornat “a la civilització”:

10 quilòmetres pedalant a la bici, durant poc més de 26 minuts i cremant 205 calories.

Comença ja avui el compte enrere per la Mitja Marató del Mediterrani: d'aquí a 20 dies em toca fer uns altres 21,097 quilòmetres corrent. Espero, confio i desitjo que aquesta punyetera calor que encara fa (i que sembla que ens acompanyarà tota aquesta setmana... d'octubre !) hagi ja passat pel dia 23, el dia de la Mitja, la que serà ja la segona d'aquesta temporada, després de la de Sabadell.  Després, si tot va bé, arribaran:

-la Mitja Marató de Tarragona (al novembre i a la que, ara quan acabi, m'hi haig d'inscriure, que ès nova per a mi),
-la Mitja Marató de Sitges (el 8 de gener, encara però amb les inscripcions tancades i que també serà el primer cop que la corro),
-la Mitja Marató de Barcelona (al febrer, i a la que ja estic inscrit);
-i per rematar-ho, al març (complerts ja els 55)... la MARATÓ de Barcelona ! (a la que ja també hi estic inscrit...i que m'agradaria poder acabar aquest cop).

Pel mig de tot això, pel mig de tanta “mitja”, potser faci “alguna coseta” al desembre, ja sigui “la Sansi de Lloret” altra cop, o tornar a fer “la Cursa dels Nassos”, que l'any 2010 no vaig córrer.

(C.Q.  1.223  134-574-649)

No hay comentarios:

Publicar un comentario