sábado, octubre 22

TOT A PUNT ...

Vaig a fotrem ara mateix un gran plat de pasta i una mica de fruita... i després cap al Camp Nou a veure -confio- un altra recital blaugrana; però, collons, jugant a les 10 del vespre poc dormirem avui, perquè m'he de llevar demà a dos quarts de set per esmorzar i anar-me'n cap a Castelldefels per córrer la Mitja Marató del Mediterrani (la samarreta, com veieu, més aviat penosa; sort que no haig de córrer amb ella...).
El meu temps l'any passat en aquesta Mitja Marató va ser de 1:50:19 (la meva segona millor marca personal en Mitja Marató); així que ja tinc un nou repte per demà. Bé, millor dit, en tinc dos: baixar la marca del 2010 en aquesta mateixa prova... i baixar la meva millor marca personal en Mitja Marató, que és de 1:50:04 de Granollers d'aquest 2011 (sense oblidar, però, que vinc dels penosos 2:03:52 de la Mitja de Sabadell d'aquest passat mes de setembre; el repte és important doncs...).

No hay comentarios:

Publicar un comentario