sábado, abril 21

Aquest matí, últim entrenament Nike...

... previ a la Cursa dels Bombers de demà. És el primer cop que faig un entrenament el dia abans d'una cursa, encara que el d’avui ha estat “suavessito-suavessito”: escalfaments inicials, carrera continua a ritme moderat durant 25 minuts i una bona sessió d’estiraments, per acabar fent 5 sèries progressives d’uns 100 metres. No sé, la Lluïsa (la nostre trainer habitual) ha dit que això que hem fet ens anirà perfecte per demà, però jo no les tinc totes amb mi (espero que tingui raó i m’hagi deixat, com ella diu, els músculs de les cames “a punt per demà”).
En un altra ordre de coses i, en acabar, què voleu que us digui: ella m’ha demanat fer-se una foto amb mi i jo no m’hi he pogut negar; pels qui no la coneixeu, ella és la Nuria Fernández, campiona d’Europa de1.500 l’any 2010 a Barcelona i ja amb plaça olímpica per Londres 2012.
Aquesta tarda-nit... Barça-Madrid. No aniré al camp aquest cop, el veuré des del club, amb en Martín, el meu veí argentí megafutbolero. Resultat ? aquest cop dic el que m’agradaria: 3-1... però amb lo reservón que vindrà en Llouriho, pot ser només un 1-0.... o un 4-1. Partit molt i molt obert, depenent de les ganes de jugar-lo o no que tinguin els capitalinos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario