domingo, mayo 20

Aigües, per l’altra banda


I mira que m’ho tinc dit:
Txabi, entrenar sol és un sobreesforç per a tu. I tot i així, ahir per la tarda, llevat d’una llarga migdiada i d’estar “fent el gos” pel sofà de casa una bona estona, i amb realment poques ganes, vaig agafar el cotxe per anar-me’n a córrer per la Carretera de les Aigües, però aquest cop per l’altra costat: des del Pla dels Maduixers i fins a la Font del Mont, en una tarda lleugerament ventosa, però encara amb un sol força “tocapilotes” poc abans de les sis de la tarda. Poca gent corrent i en bici, si ho comparem amb la que hi ha per l’altra banda (des de Plaça Mireia).
I tot i aquest sobreesforç que representa, als meus 55 anys, el sortir a córrer tot sol (pel que té d’auto motivació per “no abaixar la guàrdia” i pel fet de no tenir a ningú al teu costat “que tiri de tu”) el que sí va quedar clar és el meu ritme "dièsel", com si portés al damunt un “metrònom” marcant-me el ritme dels gaire bé 7 quilòmetres correguts ahir, perquè vaig fer calcades
o el que és el mateix: vaig córrer els gaire bé 7 quilòmetres (3,510 d'anada i 3,470 de tornada... coses del Garmin), a una mitja de 5:04 (5:03 i 5:05), en 35:21 minuts (17:42 i 17:39).
Tant de bo continui tenint forces, i ànims, per anar sortint a córrer (encara que sigui tot sol). La Carretera de les Aigües ajuda; però hauria de trobar algun altre lloc que també em “motivi” quan corri sol.

(C.Q.  506  54-263-243)   

No hay comentarios:

Publicar un comentario