lunes, mayo 19

"L'estranya parella"...


Mira que li agrada una càmera
a la meva llebre, eh ? Però tot i així,
no direu que no anàvem "compassats",
modo ballet gaire bé...
Estirant la petjada
al costat de
"la Mujer de lila"





















La mateixa foto,
vista des d'un altre angle...
Li devia  5 quilòmetres d’ahir a Pili, la meva “llebre” i avui mateix “els hi he tornat”  (i fins i tot amb una propineta de 700 metres “per les molèsties”). Val, sí, han estat  només 5,700 km. i a sobre, fets “a trote cochinero” (a 5:10) i fent una paradeta a mig recorregut a Can Mèlich per parlar un moment amb l’Albert (i per rebre les abraçades i petonets del rencontre -momentani- d’Alicia, sortint fins i tot de la classe que estava donant d’espininng, i de Susanna, la meva ex-contrincant habitual a soft-ràquet...).

Jo mai corro els dilluns (com a molt, sempre havia fet “recuperació activa” a la bici estàtica al Club) i en canvi, avui, “el cuerpo me lo pedía”. Tant, que fins i tot he acabat la sessió pujant corrent els 75 esglaons de l’escala del parc del costat de casa com a “fin de fiesta”. I aprofitant la gespa del jardí de casa per una llaaaarga sessió d‘estiraments.

Em sembla que em prendré en serio lo de sortir a córrer, al menys, un mínim de 3 dies per setmana.

(C.Q.  360  41-25-335)

No hay comentarios:

Publicar un comentario