sábado, diciembre 19

24 HORES D'ATLETISME


Molt d’ambient, amb força participació estrangera, avui a la pista de Can Dragó, en aquesta gran competició atlètica organitzada pels “Corredors.cat”.
Jo he col·laborat amb l’equip “Can Mercadé and Devil’s Runners”, cobrint una baixa d’última hora. I m’ha tocat fer el primer dels relleus. I estrenant samarreta en competició.
He de confessar que estava equivocat: córrer en pista no és avorrit.... és mooooooolt avorrit. Com preveia, m’he sentit com un hamster, donant voltes i més voltes a la roda dins la gàbia.

Carril assignats per córrer per equips: el  4 i el 5. No és fàcil córrer com m’ha tocat fer-ho avui: no tens cap referència, o les que tens no et serveixen; perquè et passen paios “a tota castanya” (t’equivoques si els prens com a referència), i tu avances a “tortuguetes”, i per tant “te puedes venir arriba” sense motiu. Així que, avui més que mai, tenia que córrer amb el cap.
Finalment...
47:59   (fent 26 voltes a la pista)
O sigui, que m’he quedat a tan sols 1 segon d’igualar la meva segona MMP; veient la seqüència del Garmin, el “culpable” ha estat el kilòmetre 8, perquè l’he fet en 5:06 (que ha estat l’únic corregut per sobre de 5:00), perquè la resta ha estat de
4:32 - 4:43 - 4:42 - 4:40 - 4:58 - 4:55 - 4:59 - 5:06 - 4:48 i un darrer km a 4:31
Un cop fets els 10 kilòmetres ja “m’he deixat anar” i he fet un altre 1,300 km gaire bé al trote (en 7:07) mentre esperava que arribés “a la zona de boxes”  la Mireia, per donar-li el relleu.

Una festa del atletisme...!

No hay comentarios:

Publicar un comentario