domingo, diciembre 27

“MMP” 5 ANYS DESPRÉS...


Què no dir d’avui?

Després de 5 anys d’haver fet la meva MMP a  “La Sansi de Lloret 2010”, em plantava avui a “La Sansi de El Masnou” després de només haver fet dissabte passat 10 km. a les “24 hores d’Atletisme” i d’haver plegat a mig entrenament de dimecres per un problema amb les meves velles “Brooks”. A sobre, avui estrenava sabatilles (han anat directament des de la seva capsa de cartró a la línea de sortida, sense haver-les pogut provar corrent –ni caminant- ni tan sols un metre).
Doncs bé, el resultat ha estat de

23:10

... i millor marca personal (MMP) en curses de 5 kilòmetres, a les que no en soc gaire assidu. 
Els meus millor temps, abans d’avui, havien estat:

·         La Sansi Lloret 2010 -  23:28  (ex-MMP)
·         La Sansi Viladecans 2015 -  23:32
·         La Sansi El Masnou 2012 -  23:50
·         Transplantrun 2013 -  23:54
·         La Sansi Viladecans 2012 -  23:55
·         La Sansi Viladecans 2011 -  23:55

Així doncs, 5 anys després, i ja amb gaire bé 59 tacos, aconsegueixo millorar el meu millor temps.

Content ? No, el següent !












No hay comentarios:

Publicar un comentario