miércoles, febrero 16

JA SOM MÉS DE 14.000 MARATONIANS !

... 18
Avui, la Marató de Barcelona 2011 ha sobrepassat la xifra de 14.000 corredors inscrits, i s’espera que d’aquí al dia 20, en que es tanquen les inscripcions, s'arribi als 15.000 fet que situa ja a la Marató de Barcelona entre la élite continental. I pel que fa al “carnet del corredor” (l'intent de la obligatorietat d'haver d’inscriure’s a la R.F.E. d’Atletisme) sembla que, per aquesta vegada, la Federació ha fet un pas enrere -momentani- i deixarà que, per aquest cop, la cursa sigui “homologada”, fent una primera sortida pels atletes federats i donant, uns minuts després, una nova sortida per a tota la resta de corredors... Està clar que aquest de la RFEA han “ensumat els molts calerons” que dona això de les curses populars i volen “sucar-hi”...

I continuant amb la meva preparació maratoniana, avui (dia en que a dos quarts de set ja estava dins del cotxe camí de Girona) m’he apropat fins al club i m’he pujat a la bici per fer:
20 quilòmetres, a bon ritme de resistència de pedals (10), mantenint un ritme constant de, al menys 92 rpm -forçant-lo el darrer quilòmetre a 100/105 rpm- en 46 minuts i cremant 395 calories. Bé, no ?. Les cames m’estan responent bé, estic content. He arribat justet a casa per poder veure començar el Arsenal – Barça, que comença d’aquí a uns minuts (... i que acabarà 1-2  ja que per fi marcará Messi a Anglaterra).

(C.Q.  328  30-186-142)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario