martes, febrero 19

MARATEST….


Doncs... ja la tenim liada !
(a 26 dies de la Marató de BCN).
 
No em pregunteu cóm hi he arribat, però el cas és que aquest matí m’ha donat per animar-me a participar en el “Maratest”...  i fa una estoneta “he consumat” la meva inscripció.
I què coi és això del “MARATEST” ?
Doncs és una “cursa prèvia” per afrontar amb certes garanties, o no, un repte esportiu que un mateix es proposi fer; per provar-te. En el meu cas, el repte de fer -i acabar- la Marató de Barcelona el proper 17 de març.  
Aquesta gent -cobrant, és clar- ens preparen una cursa de dues voltes de 15 quilòmetres.
Si en fas només una, es converteix en una “prèvia” -en una “tirada llarga”- per aquells que volen preparar-se per fer una Mitja Marató. I si en fas dues, completant per tant 30 quilòmetres, la “prèvia” -la “tirada llarga”- et servirà per preparar una Marató sencera. I aquest és el meu cas. El recorregut (cadascuna de les dues voltes) és molt similar -encara que 5 quilòmetres més llarg-  al de la BDN Running de fa poc més d'una setmana, força planer.
- Avantatge: Son dues voltes... i per tant, si no ho veus clar, ho deixes estar al acabar la primera. I tant tranquil.
- Desavantatge: La mateixa, que son dues voltes... i és massa llaminer el passar per meta el primer cop i no deixar-ho estar si veus que “no vas gaire fi”. És per això que a mi no m’agraden les curses que repeteixen recorregut.
Coincidiré a la “Maratest” amb la Su i la Trini, les meves “princeses runners”. I, possiblement, amb en Per.
I confio en que la meva esquena em doni una altra treva i em permeti córrer sense molèsties. Demà sortiré a estirar una mica les cames...

No hay comentarios:

Publicar un comentario