lunes, septiembre 5

… AL LORO, QUE NO ESTAMOS TAN MAL… !!!

 
Aquesta nit, en plena mitja nit, i mentre dormia... “he vist la llum”:
-Txabi, recorda que quan has traspassat la línea d’arribada, el crono marcava 2:03 i pico…
I és clar, ja sé el que ha passat !: a la sortida NO hi havia catifa de control de temps (com sí que hi ha quan és Champion-Chip qui controla els temps). Així que, per a l’organització, tots els corredors hem sortit plegats a la mateixa hora, en el mateix temps. I és clar, jo, que he sortit del darrera, molt del darrera, “m’he menjat” al final 2’14” de més (segons la organització) pel que fa al meu temps a la Mitja.
Per tant, el meu temps real d’ahir, el “fetén”, és el que jo em vaig cronometrar:
2:01:32
Perquè, sí, era la primera cursa de la temporada... pero no estamos tan mal !.

No hay comentarios:

Publicar un comentario