domingo, septiembre 18

OUT OF THE PAST (… “Regreso al pasado”)



Ja hem corregut la Cursa de La Mercè. Resultat ?:
Out of the past !.
I dic això perquè he tornat a retrobar-me “amb lo puto cinc”. El meu temps final ha estat de 51:48. Cada cop estic més convençut de que les curses de 10 “...como que no me van”. Crec que, amb el temps, he guanyat en resistència (acabo molt "sencer" les Mitges Marató) però he perdut velocitat ... i també hi he afegit dos anys més, és clar. I si no, recordeu els resultats d'aquest any, pobre pel que fa a curses corregudes fins ara:
    -gener, Cursa Antoni 48:49  (avui, 51:48... gaire bé 3 minuts més, ó 1/2 quilòmetre de diferència).
    -febrer, Mitja Marató de Granollers 1:50:04, tiempazo ! (fa tres setmanes, a Sabadell, 2:01:32... 11 minuts més, o sigui, gaire bé 2 quilòmetres de diferència). 
Vaig enrere, com els crancs !.
Avui, si en lloc d'una cursa de 10, hagués estat una Mitja, l’hagués fet igualment, i gaire bé amb el mateix esforç; i és que és el que jo sempre dic: quan sé que son 10 quilòmetres, se’m fan llargs els 10, però si sé que en son 21,097 els que haig de córrer, els 10 primers els faig força “sueltecillo” i sense gaire bé “passar-me factura” i acabo força bé els darrers 11.
M’estaré convertint en un "iaio corredor de mitges distàncies  ?.
Finalment no ha plogut; el que sí ha fet ha estat una xafogor acollonant; en creuar la línea d’arribada -he entrat amb en Gerard- m’he cruspit una ampolla d’aigua, un Aquarius i ½ litre de suc de taronja... però tot i així no crec haver reposat tot el líquid que m’he anat deixant pels carrers de Barcelona.
El genoll ? cap problema, ni una lleu molèstia; ni estirant abans de sortir, ni corrent, ni estirant després (... ni ara, que ja fa mooolta estona que he acabat).

Vídeo de l'arribada, clicant aquí (minut 52:45 en endavant, al centre de la imatge).

2 comentarios:

  1. Está claro que se corre en función de la distancia que has de recorrer. Los 10 son muchos si sabes que son los totales, como lo son los 20 en la media, sin embargo cuando pasas por los 10 parece que ni te has enterado.
    Vivan los deportistas de los 50 y...

    ResponderEliminar
  2. ... qué bueno "leerte" por aquí !.

    ResponderEliminar