miércoles, diciembre 17

¿ CASUALITAT ?, JO NO HO CREC, PERQUÈ...



… de les set (7) curses que he fet fins ara, justament a la “Jean Bouin” (la dels meus meravellosos 47’58’’) ha estat en la primera de les curses en que m'he inscrit com a TXABI i no com a Xavier. ¿ Casualitat..?.

Finalment ahir no vaig anar al Club a fer el que tenia previst, bici i exercicis de força ; amb la pluja que queia, vaig arribar el migdia a casa “fet una sopa” i ja no vaig tenir ganes de tornar a sortir (per la tarda m'havia agafat festa). I avui, ja sabeu, camí de Madrid fins divendres...

¿Què dèiem de la “planificació” ?. Ja !!!.

M’he endut amb mi a Madrid l’ordinador, en la confiança de poder trobar bones zones “wi-fi” on connectar-me per tal de poder continuar amb la meva particular “dinàmica del plátano” (ja sabeu, allò de “todos los días un... comentario, por lo menos”).

Aquí en aquesta foto, que no es massa bona, només hi falta el dorsal de la "Cursa dels Bombers" (ja que es la única cursa en la que el teu número de corredor ja va imprès directament a la camiseta que et donen, una preciosa Nike vermella aquest any).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario