viernes, diciembre 26

EN DARWIN TENIA RAÓ ... !!!



... les espècies evolucionen, i de quina manera !!! no ho creieu ? Sempre, en aquestes fotos, la Martona a l'esquerra i l'Andrea a la dreta (...encara que, com jo, l'esquerrana es l'Andrea).

Avui, dinar de Sant Esteve a casa la Marta i la resta de Gonzalez's; bastant soportable en quant a cantitat ( inclús acabo de sopar fa una estona...). Però abans del dinar, una pasadeta al matí per Can Mèlich per fer-me 5 quilòmetres a la cinta a 11 de velocitat -per estirar una mica les cames- però fent l’últim quilòmetre a 13, sprintant inclús els últims 100 metres a 13,6. He acabat amb la pertinent i més que mai necessària, sessió d'estiraments, després una sauna i una immersió al jacuzzi (amb l’aigua, per cert, “del tiempo”, vull dir que no estaba calenta, ni tan sols tíbia...).

Ha plogut tot el punyeter dia; en acabar de dinar i de la llaaaaaarga sobre taula, hem anat la Marta, l’Andrea i jo a veure “El intercambio”... brutal ( la Jolie ho fa francament be, i la peli es forteta però bona, totalment recomanable ...). I, en arribar a casa, “peazo” regal d’en Roger (bf de la Martona): un llibre amb toootes les lletres de les cançons de J.M.Serrat; curiós i coincident en el temps: ahir al vespre em vaig “enganxar”, en els meus “Favoritos”, la web personal d’en Serrat amb la intenció de començar a posar, cada dia, unes estrofes diferents de cada una de totes les seves cançons (des de 1965 fins avui) a l’entrada del blog... Ara, ho tindré en un llibre i em serà més còmode. Després hi posaré la primera...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario