lunes, diciembre 15

¿ QUI VA DIR....

...que les planificacions no es podien canviar ?.

Tres sessions de sèries (dijous, dissabte i avui), i tres tandes de sèries diferents. La d’avui ha estat fer un total de 5 quilòmetres, alternant 500 a 11,5 i 1.000 a 13 (en lloc dels habituals 750) i acabant amb uns altres 500 a 11,5 en un temps de 24’12’’, que no està gens malament. Em volia forçar, provar-me, a veure si era capaç de fer sèries de 1.000 metres seguits a velocitat 13, i la cosa ha funcionat, ho he portat bastant bé.

Pel que fa al meu peu dret, una lleu molèstia en arrancar la sèrie, que ha desaparegut entre els quilòmetres 2 i 4, i que ha tornar a “tocar el que no sona” des del 4 i fins al final de la sèrie, però es pot aguantar be. M’ha dit l’Albert que això tenia pinta de “sobrecàrrega”... no sé, ja ho veurem.

I la planificació inicial haurà de canviar també pel que fa a les visites a Can Mèlich, perquè m’acabo de muntar aquest matí un viatge de feina de fi d'any “por los madriles” per aquest dimecres, dijous i divendres, així que de passar pel Club aquests tres dies, ni pensar-ho. Només de pensar en córrer “per la meseta”, ja sigui de nit o a primera hora del matí, se’m arronsa tot !!! . Té tota la pinta de que el que faré seran els exercicis de força i abdominals als hotels, que també m’aniran be. Però m’enduré roba d’esport per si les mosques. I un llibre, per les llargues hores mortes d'aquests viatges en solitari... (s'accepten recomanacions).

Per demà dimarts, al Club, exercicis de força i una miqueta de bici...

Per cert, vaig encertar-ho de ple: les meves dues dones, dissabte, no van passar de la zona d’aigües (jacuzzi, majoritàriament). I a més, se’m van constipar !!!.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario