martes, mayo 12

HE’S COMING . . .


20 d'octubre 2009...
Sí, ja arriba; és ell... l’Elton John. Un dels més grans creadors de música « pop » del segle XX. Sí, d’acord, des de “Sacrifice” no ha compost res de res, però... i les desenes i desenes de cançons que tots, absolutament tots, hem escoltat, ballat, cantat -i destroçat- en els karaokes..?. Voleu que fem la llista ?. Inclús el menys coneixedor de la música del “ulleretes” en sabria dir, al menys, cinc o sis i, cantar-ne al menys unes 10 ó 12 si les senten de fons (de quants artistes es podría dir el mateix...?). I és que estem parlant de:
-“Your song”, “Rocket man”, “Crocodrile rock”, “Honki cat”, “Daniel”, "Goodbye yellow brick road”, "Candle in the wind”, “Lucy in the sky with diamonds”, “The bitch is back”, “Don’t go breaking my heart”, “Blue eyes”, “Nikita”, “Sacrifice”, “Passengers”, “Kiss the brigde”, “Sad songs”, “I’m standing”... i moltes d’altres.
Només que aquest concert sigui la meitat de “marxós” que el que fa un parell o tres d’anys va fer en Rod Stewart al Sant Jordi, ja em conformo. I estic segur que el superarà. Demà reservarem ja les entrades per tots els de casa, ja que les meves “enanes”, l’Andrea i la Martona, han crescut sentint les cançons de l’Elton (.. i les d’en Serrat, of course) tant a casa com al cotxe, i en tots els diferents suports “habidos y por haber”: en cassette, per radio FM, mal que be cantades per mi, en CD, en MP3, en iPod... i, està clar, que també elles s’apunten al Concert.

Ahir, a nivell esport, poqueta cosa. Vaig estar tot el dia al despatx “paperejant”; era festa a Badalona, però jo sempre me la canvio per La Mercè, així de pas el despatx “no tanca” aquest dia de maig i aprofito per arreglar, trencar o endreçar papers amuntegats; un dia així, de tant en tant va be.

La veritat es que els dilluns “em costa posar-m’hi” en això de córrer, però m'obligo. I ahir el que vaig fer és una “mini-sèrie” de tan sols 3 quilòmetres (a 12, 13 i 14) i suant molt, perquè ahir feia realment calor al club; i després una llaaaarga sessió d’estiraments i abdominals, suant encara més. I avui, poqueta cosa faré, tret d’estirar una mica, fer uns quilòmetres amb bici i estrenar la zona SPA, que avui ja estarà acabada i ja en podrem gaudir (o, al menys, això van dir ahir...).

Apa, a passar-ho be; me'n hi vaig...
.

1 comentario: