lunes, septiembre 7

BUEEEENO, NO HA ESTAT TANT MALAMENT...

.
... no, no ha estat gens malament. He fet carrera continua durant 19 minuts amb tirades de 500 metres a velocitats 12-12,5-13-13,5 i tornem-hi: 12-12,5-13-13,5... Total 4 quilòmetres, una bona suada, bones “sensacions” i 245 calories cremades. I demà, bici i soft-ràquet.
Retrobada avui amb “papà Albert”, que s'ha "recuperat molt bé" del part. I males noticies pels “triatloneros” a Puigcerdà ahir: en Pau va tenir que sortir de l'aigua als 400 metres de cursa per culpa d'unes rampes als bessons que el van espantar força, perquè s'ensorrava. I en Xavi Celma diu que va “punxar” en fer 1h 17' (el seu millor temps fins ara, 1h 12'), en “fallar” -diu ell- a la bici. Jo crec que no n'hi ha per tant, era cursa exigent.

Dissabte... 12 de setembre... 20,00 hores... Estadi Cornellà-El Prat... Partit “Espanyol-Real Madrid” : i en Txabi hi serà !!! perquè, malauradament, en Josep Lluís no estarà en condicions físiques per poder-hi anar i avui li ha donat el seu carnet al pare perquè me'l doni a mi i que jo hi pugui anar en el seu lloc. I hi aniré !. I, a més a més, amb la samarreta "perica" signada d'en Pochetino posada, perquè “si hay que ir, se va, pero ir p'a na...” així que, amb samarreta posada i tot ! (com un “perico” qualsevol...). I és que, en el fons, tots tenim un passat... I jo tinc un llaaaaarg passat "perico" al meu vell i estimat Sarriá.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario